Onsdag 15 juni

Kära dagbok (läsare).

Om du inte redan visste det så är bilen trasig igen. Den här gången handlar det om att strömmen inte går fram till startmotorn - inget händer när man vrider runt nyckeln.
Min älskling står nu i garaget i Smedjebacken, rullade igång den igår med hjälp av mina underbart hjälpsamma grannar och körde hem den dit. Pappa har någon bekant han ev. ska lämna den till på fre. Vill inte skrota den nu när det känns som den blivit påkostad. Och motorvärmare har den, och cd-spelare. Går svinbilligt, min fina pärla.

Hemma i Smedjebacken har jag gråtit en skvätt i frustration över bilen, släppt det, käkat pizza och gått på skolavslutningar, båda brödernas. Så fina så! Jag fick äran att åka vrålåk tillbaka till Borlänge, lillebrorsans 740, lite skillnad mot min bil om man säger så.

Annars är det inte så mycket nytt, jag är fullmatad med Ipren dygnet runt. Har beställt ett sånt här hållningsbandage, snordyrt, får äta knäckebröd i någon vecka tills lönen kommer. Inte för att jag är utan pengar, men vill försöka hålla på min budget på ca 5 laxar att leva på i månaden, efter att räkningarna blivit betalda.

På fredag ska jag dricka en kopp gott med ett intressant objekt, och senare på kvällen hem till cp-David. Ja, om du undrar dagboken, så är han en ganska mysig vän, trots att han är totalt sepe i huvudet. Anledning: han frågar ganska ofta om han ska slå folk åt mig när någon har varit idiotisk. Det tycker jag innerst inne är ganska gulligt. ^^

Well, dags att outa. Ska nog ta en tupplewr.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0