YaaHaaay!

Har precis läst ut ångestboken, skrivit recension och skickat in. Välkommen hit, 7,5p Litteratur! Nu är det ju så att jag har ytterligare 6p att kamma hem innan jag kan vara helt nöjd.. textanalys och historia.. men det bra är, att jag, oavsett om jag inte klarar dom nu, kan läsa Spanska B om jag vill. Man behöver bara ha klarat 22,5p av Spanska A för att få göra det, och jag har ju fixat 24p!

Well, jag löser det en annan dag, nu ska jag åka och träna. Har redan en redig träningsvärk från gårdagen då jag avverkade 7-8km i gassande sol, men jag har bestämt mig för att träna varje dag nu när jag är ledig, för att det är så skönt! Och för att konditionen hamnat på efterkälken och behöver jobbas upp. 

Tänker mig nån form av soft crosstraining med den här softa låten av Veronica Maggio i öronen. :D

Har fått mitt sommarschema nu och det blir 8 sammanhängande veckors jobb med sammanlagt 13 av 56 lediga dagar. Jag kommer vilja dö efter den här sommaren, alternativt fly till något vackert paradis i Stilla Havet. Det visar sig!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0