Äntligen Fredag!

Nu har vi jobbat på duktigt som klarat oss ända till fredag!

Det är antagligen en underbar dag ute, har inte dragit isär gardinerna än. Idag tänkte jag träna, handla lite mat och kanske träffa Emil. Sen jobbar jag sista kvällen för den här veckan. Gött, gött! Idag ska jag jobba BRA! Kände mig seg hela dagen igår och fick fråga och skit hela tiden.

Något jag _verkligen_  borde göra är att köpa en golvmopp och skura golvet.. har liksom inte gjort det sen i november när jag flyttade in. Där raserade jag det sista hoppet om att vara en ordentlig människa.

Längtar efter Shirins bebis!

Aja, lite spretigt inlägg.. ha en fin dag :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0