FREDAG

Äntligen fredag! Igår hade jag en egen utlastning på jobbet vilket jag tyckte gick bra. Det kommer dyka upp frågor på plats när man jobbar själv, men det får man lösa då. Härligt också att behöva träna på att bemöta sura griniga lastbilschaufförer från norrland, haha. Gäller att hålla humöret och inte bli stressad själv. En del är dock väldigt trevliga!

Idag är jag ganska så knäckt. Sömnbristen yr runt i hela kroppen, stel i rygg och axlar. Som tur är så har Mike lovat mig massage imorgon :-) Åh han är väl för fin! För de som inte visste så är han en klasskamrat i spanskakursen. Får ståtrosa när jag ser hans muskler..tror han är/varit muskelbyggare. Hahaha.. för ytterligare fler som inte visste det så ska jag hem till honom i örebro efter skoldagen imorgon.. ojojoj. ;)

Sista introdagen ikväll då. Har varit tre underbara fadderveckor med härliga kollegor och faddrar :-) Nu tänkte jag försöka göra en skåpsrensare och få till lite matlådor för framtida inmundigande. Hoj!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ståtrosa! Ensam-mamma-madde borde få nåt slags pris för att ha myntat det uttrycket!

2011-03-11 @ 15:42:01
Postat av: Sara

Hahaha, eller hur! Hon är verkligen en inspiration. hahaha! Hoppas du har det fint min brundbrände snygge Hassevän. KRAM

2011-03-11 @ 15:53:20

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0