Grå och tom.

Jag antar att det mest är vädret och lite psykisk trötthet som gör att jag känner mig grå och tom idag. Lätt att man börjar fundera över livsval och sånt men definitivt inte rätt. Så det ska jag undvika. Imorgon är en ny dag.

Skoldagen igår var lite tung. Avslutades med genomgång på spaniens historia från antiken-medeltiden, på spanska. Men jag tog mig igenom det tack vare att jag visste att jag och Micke skulle hem till honom sen. Det blev en fin bilresa dit, jag börjar äga att köra i storstäder :)

Hemma nu, lämnar all form av ansvarstagande till imorgon.

Veckoplanering:

Måndag: Tjärna 8-11. Styrketräning. Sträckläsning av en bok (kurslitteratur) som jag är en vecka försenad till högskolebiblioteket med (alla mina pengar jag tjänar går i princip till biblioteksskulder).
Tisdag: Läkartid 15.15 för att kolla knät som är trasigt.
Onsdag:
Torsdag:
Fredag: Jobb 9-16.30 hos Olle.
Lördag: Bianca kommer hit och det blir antagligen mycket fest och kramar eftersom vi inte setts på fem hela år :)

Tomma dagar avvarar jag till (notera eventuellt) att försöka fixa så mycket skolarbete som det bara går.

Det är såna här dagar man önskar man var i ett förhållande och kunde komma hem till nån som gav en energi. Men fan, jag har så askickiga vänner som ställer upp och tycker om mig, så det var väl likfan ändå :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0