Hepp

Ja, jag var ju hos knädoktorn igår som klämde och tryckte på båda knäna. Han kom snabbt fram till att ingenting var trasigt men att muskeln i framlåret vägrade läka ihop för att jag inte låtit benen vila. Hepp. Så jag bör inte löpa på fyra veckor utan får ägna mig åt simning istället.

Kul det, för då får jag köpa baddräkt = shopping!

Är på jobbet nu och är uttråkad, herr O pysslar ju för sig själv. Han vill inte gå ut heller. Det som är sol ute!

Imorgon blir en fullspäckad dag. Ska till gymmet imorgon bitti och träna överkroppen, sen lunch med Tomas, Stina kommer, och så ska jag hinna med 4 timmars tvätt och sist på kvällen skriva resumen på en ganska tråkig spansk text.

Usch vad jag är rastlös.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0