Lilla ladyn

Jag klarade av gårdagen trots lite komplikationer. En tjej i min klass med en pågående ad/hd-utredning fick ett anfall som varade i en halvtimme. Trots att vi var fyra lärare närvarande lyckades vi inte lugna henne.

Nåväl. Resten av dagen flöt på. Runt 18 ville jag gråta typ för jag kände mig knäckt och inga lager-koder gick in i huvudet. Två timmar senare förvandlades jag till lille skutt och hoppade runt och jävlades med mina jobbkompisar. Haha!

Just nu går Daniel Adams Ray's "Lilla Lady" runt i mina högtalare. Tvätten är i maskinen, köttfärsen på tining. Ska laga matlådor och ta det lugnt fram tills jobbet börjar 16.45.

Fick mer jobb imorgon också, hos min blinde lille man, fem timmar ledsagning innan lagret. Säga vad man vill. Men på fredag kväll har jag jobbat ihop runt 9000 skattade kronor, och än är vi bara halvvägs in i mars.  Man blir trött och slut. Men en heltidslön även i april. Ja Tack! Har levt på småpengar i typ två år nu, så jag jobbar gärna.

Dock måste jag avvara en veckas ledighet för studerande också. Jag längtar till lördag. :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0