Måndag

Jaha, härligt med en dag ledigt! De ringde såklart från skolan imorse och ville jag skulle jobba, men jag svarade inte. Har man bestämt sig så har man..

Solade solarium idag, jisses vad skönt. Känner redan att min såriga rygg läkt ihop lite på bara de 25 minuterna. För den som undrar har jag konstiga skärsår där plus sår sen jag kliat.

Somnade nästan i solariet. Körde ett träningspass efteråt, sen stack jag och handlade massa smink :) det var en rätt rolig känsla att säga till expediten på Kicks att "ta fram det som passar min hudton, jag behöver rubbet". Inte ofta jag köper smink kan tilläggas. Senast var förra året i februari då jag köpte en foundation på flygplatsen i Dallas. Så ser man ju ut därefter också, haha.

Sen jag kom hem har jag inte örkat göra så mycket mer än att småäta en gång i halvtimmen. Köpte choklad och var en riktig slöhög. Imorgon bär det av till min familj som sagt.

Ska nog sova nu. Gött!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0