Måndag

Storstädade igår, putsade varenda liten fläck i den här lägenheten. Skurade till och med badkaret! Jävlarri mig!Sen åkte jag ut på lite shopping :-) Fick med mig hem en större dörrmatta, gardinkappa till köket, matta i mjuk microfiber till köket, ett svart diskställ, en lampa till hallen och en lång bordstablett. Gött det. Har varit duktig och pluggat i helgen, känner mig så lycklig :D nästan klar med en bokrecension, i veckan ska jag läsa alla di där sidorna vi skulle ha läst i historieboken.

Gick ut och sprang på eftermiddagen men det var halt så jag fick ta det jävligt lugnt. Längtar tills gångvägarna antingen blir sandade eller fria från is.
Råkade vakna kvart över fem nu med en huvudvärk utan dess like och stel som fan. Nåväl, får koka mej en kopp kaffe.

Idag är sportlovsveckan officiellt slut vilket innebär att de kanske börjar ringa från skolorna igen. Gött det!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0