Söndag



Ok, härlig men galen kväll igår. Började iaf bra med att vi gjorde lax och potatis på kvällen, riktigt gott. Sen kom Terese och berättade om hela sin latinamerikaresa. Efter ett tag skulle vi åkt in till krogen men Tomas bjöd över oss på en grogg före. Var sen på engelska tills de stängde sen ville Col bli upphämtad. Festen fortsatte på Ringen och ja, som vanligt, diskussionerna var helt insane. Vi var iaf hemma igen runt 5.30 på morgonen, förstår inte hur jag orkade!

Bianca åker hem vid 14-tiden idag och jag ska återgå till mitt tråkiga liv. Nyktrar jag till ordentligt ska jag träna med Adam som det var sagt. Inte bra dagen efter man druckit egentligen. Kanske bättre att ta en promenad i solen! Imorgon bitti ska jag upp tidigt för volontärarbetet i skolan.

Veckoplanering:

Måndag: Tjärna 8-11. Lagret 17-22.
Tisdag: Lagret 17-22.
Onsdag Lagret 17-22. Emil.
Torsdag:
Fredag:
Lördag:
Söndag:

Skön vecka väntar!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0