Söndag

Sista jobbdagen i fredags fick jag hoppa in på Färskvaruavdelningen någon timme sådär. Där inne var det lite kallare!

Var bra festsugen så jag körde i ilfart hem från jobbet, bytte om och drog ut på krogen. Träffade Pelle som var ute med Henke och Henry.. det blev bra mycket vin och öl där i svängen. Men kul hade jag!

Mådde dåligt i princip hela gårdagen, så gjorde bara en handling med mat och städgrejer, sen stack jag hem och tog det jävligt lugnt. Åkte lite bil ute också och tittade på den vackra himlen, med Enya i stereon, det var magiskt. Sen blev jag stoppad på en blåskontroll/bälteskontroll av farbror blå. Tur att jag hade nyktrat till då :)

Igår hade visst HELA JÄVLA VÄRLDEN bestämt sig för att vara frånvarande och inte svara på sms vilket gjorde att jag, fin och festklädd, somnade på sängen. Men fniss, det var nog precis vad jag behövde efter en hård vecka.

Idag ska jag använda min nya golvmopp..

Veckoplanering:

Måndag: Tjärna 8-11, Utbildning utlastning lagret, 16.45-23.30
Tisdag: Plugg fm, Utbildning utlastning lagret, 16.45-23.30
Onsdag: Plugg fm, Utbildning ranger lagret, 16.45-23.30
Torsdag: Plugg fm, Utbildning ranger lagret, 16.45-23.30
Fredag: Plugg fm, Utbildning ranger lagret, 16.45-23.30
Lördag: Skola i Västerås, 9.00-18.00.

Sista stenhårda veckan nu. Ska fixa det!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0