Tisdag

God morgon.

Hade sovmorgon idag men vaknade 8. Gud vad jag önskar att jag kunde sova längre!

Har precis gjort mig besväret att skicka in ett okänt föremål som jag hittade i en påse wokgrönsaker jag köpte på Willys. Fan vad irriterad jag blev på mig själv att jag köper lågprisvaror. Det var så äckligt! I alla fall, företaget ska ta in föremålet på analys och sen skicka mig lite värdekuponger att köpa nytt för. Aldrig mer det varumärket!

Jobbade övertid igår för att slippa behöva vara hemma och tänka. Hade en outhärdlig ångest från det att jag vaknade och övervägde seriöst om jag skulle ställa in allt jag hade att göra. Men jag är både för feg och för dum, så jag körde på ändå med volontärjobbet, blev sedan inringd på ledsagning, och efter några timmar där var det dags för lagret.

Framåt natten mådde jag bättre igen när jag fått annat att tänka på än mig själv. Man blir störande egoistisk när man mår dåligt. "Jag jag jag".. bekräftelsehora på alla möjliga sätt. Tur man inser hur löjlig man blir. Jag frågade t.ex Mikael om han tyckte jag var snygg bara för att jag behövde bli lite glad. Haha. Tur han står ut med mig. Har köpt biljetter till honom i helgen. Det blir ännu ett dygn i Pennybridge :) vi har ju lite grupparbete att göra. Sen är jag ju lite smygkär i honom, men bara lite.

Min första dag som ensam rangerare på lagret igår gick iaf kanonbra!

Idag bestämde sig vårvädret för att nå sin kulme för att sedan försvinna ett tag igen. Plus 11 grader - den som stannar inne idag måste helt enkelt vara svårt skadad för att få dispens.

Jobb ikväll med. Tjockar på helt enkelt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0