Tisdag

Sov dåligt som fan inatt, vaknade varannan timme och ville gå upp.. vaknade, tittade ut, såg snö. Blir man förvånad längre? Haha. För att glömma det åkte jag till gymmet och sprang 5km. Idag kändes det typ inget i knät, men ok, jag vet att jag egentligen borde vila 2 veckor till, men man känner sig inte så värst go i kroppen då.

Har varit en fin dag i Smedjebacken! Tomas följde med efter ett halvårs exil. William blev riktigt glad att se honom och tvärsom. Gjorde en carbonara på Tomas vis, blev jättegott, sen fikade vi bort eftermiddagen. Åkte sen hem till ett soligt Borlänge, skönt att få komma undan snön som envisades med att dyka upp imorse igen.

Har köpt ett sports-case till min ipod, så nu kan jag ut och springa med den på ett mer bekvämt sätt :) härligt!
Imorgon ska jag jobba i montessori-klass här i Blge, 6 timmar. Spännande spännande. Tänk att det blev visst en jobbdag till i mars.. gött!

Köttfärssås på spisen, ska sova tidigt idag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0