Tisdag natt

Hoppsan hejsan, behöver väl inte nämna vilken den senaste bokningen till Peace-festivalen är. Så nu vet jag en av de kvällarna jag TÄNKER, SKA, KOMMER vara ledig. Oavsett schema! :) Men på ranger jobbar vi ju inte lördagar, så det finns god chans att jag kan/kommer se mannen.

Idag tog jag en 2h lång, långsam solpromenad fram och tillbaks till stan. Det har blåst som fan men varit fint väder, skönt det. Gick väldigt bra på jobbet, fick trevliga lastbilschauffisar idag med. Enda grejen är att jag råkade göra illa mig på en bur på min häl, rev upp lite :/. Jobbade över endast 20min idag.

Men oavsett: nöjd, stolt över mig själv. Enda är att när man jobbar 17-22 så blir mattiderna jävligt konstiga, m.a.o har jag käkat fyra varma mål idag, alltså frukost, lunch och två kvällsmat(ar) haha. Vikten har ju dock redan börjat gå uppåt, så det är bare å åk.

Sovmorgon imorgon hoppas jag, om de inte ringer bemanningen.
Justja, fick ett enormt positivt besked om skatteåterbäringen idag: 6836 kommer landa på mitt konto framöver. Göött deeet.

Längtar till lördag till Örebro.

Aja dra åt helvete, gnatt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0