Tisdag

Gårdagen kändes jävligt lång..med all rätt. Jag vaknade ju lite för tidigt trots att jag var utvilad. Igår var jag vaken 18 timmar och jobbade 13 av dem. Nåväl! Jobbar idag igen, 09-14 i 3:an som jag hade igår. Efter det måste jag genast åka till ungdomsmottagningen :/ sen står det inte på förrän nästa jobb börjar på lagret. Utlastning är jävligt slappt i alla fall :) när man lärt sig alla siffror.
Vet inte hur jag ska orka.. Men peppar peppar Sara. Imorgon får du sova ut! Imorgon har jag ingenting förrän 16.45. Jag ska hem och sova i min skönaste finaste säng. Ikväll. Åh, jag längtar till ikväll.

Längtar till lördag också, jag har en liten hemlis. Den kanske ni får veta om ett tag..

Ciao!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0