Torsdag

Smackade in lite övertidspengar igår, bra det för jag hade kollat fel på tiderna, vi jobbar bara till 23 den här veckan ut och inte 23.30. Men nu har jag väl i princip tjänat in de pengarna.

Hann med lite träning innan jobbet och seglade ner en semla i lilla magen igår, gott var det. Nu blir det inga mer i år.

Igår bad chefen mig följa med ut i enrum och frågade hur jag mådde. Han sa att det syntes i ögonen på mig att jag var trött. Först blev jag lite lättad att någon frågade hur jag mådde, sen insåg jag att man inte kan verka så jävla skör - för vad vill de ha? Personer som orkar med jobbet. Så jag sa bara som det var - den här veckan är tjoooock.

Nåväl. Fredag kväll. Sen kan jag slappa. Har btw fått schemat för de kommande veckorna nu. Jämna veckor jobbar jag 17-22 må-ons, udda veckor jobbar jag 17-22 tors, 14-19.00 fre & söndag. Sen får jag fylla på med de dagar de kan ringa mig för att eventuellt hoppa in och jobba. Så bara detta jobbet kommer ge mig minst 7000 skattade pengar i månaden. Hur glad blir jag på en skala? Det + skolorna som ringer och mina brukare S, O och R.

Har inga planer på att berätta detta för min far då han kommer tycka att jag är en dålig dotter som inte studerar.
Men men. Så kan det vara!

Kommentarer
Postat av: Shirin

Han kommer inte alls att tycka att du är en dålig dotter som inte studerar. Och sen när började du bry dig om vad han tycker?

JObba på du, så gör du som du vill med skolan :)

2011-03-10 @ 17:03:31
URL: http://shirint.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0