Torsdag

Gårdagen var helt helt galen. Jag gick först till gymmet, en promenad i självaste solen som jag inte sett på flera dagar. Crosstrainade lite och sprang sedan hem. Duschade och gjorde mig i ordning på rekordtid så att jag hann med en trevlig lunch med Pelle :) var härligt att se honom. Sen blev det jobb,..

Min första dag med expedition på egen hand gick bra! Inga större misstag och inte mkt jag glömde heller. Ska bli spännande att se ackordet sen, haha.

Jag lyckades gå alldeles för mycket igår, 26000 steg. Kan absolut inte vara bra för mina stackars fotleder. Snart ska jag iaf åka till mitt andra jobb, min brukare S. Ska jobba där 9.30-12.00, en hygglig tid, för då är det inte mkt att göra. Sen ska jag hämta min nya träningsleksak som kommit på posten, äta lunch, sen blir det jobb 15-23.30 igen.

Puh! Men jag fixar det.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0