Uppkörning

Inte mycket nytt utöver att jag har haft uppkörning och teoriprov på trucken och jag klarade båda. Gött :) nu har jag väl nån form av inkörningsperiod när jag får lära mig hantera de olika sorterna. Viktigaste är att kurvan pekar uppåt. Vi hade världens roligaste truckinstruktör och jag har skrattat mig igenom den här tvådagarsutbildningen. :D

Smedjebackenvisiten var trevlig, var skönt att se mina brorsor. Vi var på bio (Sammys äventyr) och käkade pizza på kvällen (tre av fyra käkade kebab, kebabfamiljen ;).
Drog vid ett-tiden igår och det var bara att åka till jobbet på en gång.

Onsdag-fredag ska jag plocka kollin hela veckan, imorgon hade jag även tänkt hinna med att tvätta mina arbetskläder som har en soft odör av människokropp.

Förstår att ni tycker det är jättekul att läsa om mina vardagssysslor, förväntar mig att ni printar ut inläggen och arkiverar dem väl märkta (datum, innehåll).

Men ja, bloggen är till för min egen del, som en liten dagbok :)

Tänkte även träna imorgon innan jobbet, det är bra att ha en uppvärmd kropp innan man ställer sig och lyfter några hundra kilo.

över å ut

Kommentarer
Postat av: Alicia

"Förstår att ni tycker det är jättekul att läsa om mina vardagssysslor, förväntar mig att ni printar ut inläggen och arkiverar dem väl märkta (datum, innehåll)." Hahahaha! Du är så jävla skön Sara :D



Grattis till truckkörkortet! Jag säger ju att du äger - superpowerig som du är. Hoppas du mår bra, kärlek!

2011-03-02 @ 07:29:51
Postat av: Sara

Haha :) klart ni måste spara mina inlägg, kanske göra en liten sammanställning eller så.



<3 Tack vännen! Det gör jag, du med önskar jag :)

2011-03-03 @ 08:48:25

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0