Söndag

I torsdags jobbade jag hos Stig 9-16, sedan på lagret 17-22. Fredag 14-19. På kvällen kom Moa och vi hade en helt underbar kväll, hon lagade jättegod mat, vi drack vin, piffade till oss lite och gick ut och träffade lite gott folk på staden. Igår, lördag, var jag i Örebro hos Mikael. Blir ingenting där kan jag säga..

Åkte till jobbet så fort jag kom hem idag. 15.30-20.30. De behövde övertid till 00.15 men jag kände verkligen inte för det, trots att söndagar är bra pengar.

Känner mig meningslöst tom inuti, bär på en värdelös hemlighet jag inte kan berätta. Spelar ingen roll om jag berättar heller, det går inte att göra saker annorlunda ändå.

Men, när sommaren kommer, bättre dar min vän. Precis som älskade Lars sjunger.

Imorgon ska jag volontärjobba 3 timmar på morgonen, sen har jag gjort mig ledig. Tänkte isolera mig i en biltur och begrunda det här förunderliga livet, mitt underliga liv. Tänkte gömma mig från allt vad ansvar heter och bara vara för mig själv.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0