Agent kött: Tackar Hans för den benämningen..

..för det är precis vad jag är! Återkommer till det senare i texten.

Imorse SOV JAG UT. Det var jättelängesen jag tvingade mig själv att ligga kvar i sängen för att sova, jag tror det har haft att göra med S K O L A N. För igår läste jag ut spanskaboken jag var 10 dagar försenad med. Och fy fan vad lätt det var att sova då!! Främst att ligga kvar i sängen och inte gå upp 06.00 en ledig dag.

Skolan är ett jävla helvete utan dess like och jag är glad att jag snart är klar med den här kursen, då tänker jag inte ägna mig åt skola a.k.a magsåreT 2011 på ett bra tag. Nog hafver jag en Välbeläst Hjärna samt ett vårdat språk och (mig veterligen), en charmant talförhet ändå.

På tal om HET så lyckades jag..eller vi tar det snart

Idag har jag hälsat på moster Viola i Säter, vi tittade på morfars grav, åt lunch, satt framför brasan och pratade. Sen åkte jag direkt till jobbet.
Jobbade fem timmar, sen så jävlar du, Shirin. Det blev inte bakom några långtradare men väl hemma hos honom.  Så fick vi nästan till det, om det inte vore för lite komplikationer som blir lite för mycket att skriva här. Att jag ens hamnade hemma hos honom är Heja Hasse, Friskt Humör, Tungan Hänger Utanför .

Halalslakt. Nackskott, inga svin, man ber en bön innan och det blir köttfest med hela bekantskapskretsen efteråt.

Fan ja att jag kan vara nöjd. Nåväl! Imorgon är en ANNAN dag och jag ska åka och låna Sista Boken till Litteraturkursen :D samt fika med Sawg (whatup, Dawg) sen blir det jobb 17-22 igen. Kanske nytt försök imorgon? hahaha. Gött.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: H

Alltså, Halalslakt, jag garvar ihjäl mig hahaha!!!

2011-05-18 @ 07:50:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0