Äntligen Fredag

Dryg dag på jobbet, men nu har jag pallat med fyra dagar 05-14 iaf. Stod "tomgods" på mig när jag kom, fick lite smått panik. Det innebär att ta emot och styra in ca 200 järnburar samtidigt i transportgången. Det är tungt och tar tid och lite precision, vilket innebär att plockarna och service får stå och vänta med sina truckar ibland. Om de får stå och vänta när de rutinerade rangerarna tar emot burar, då tror jag att det skulle blivit totalt kaos om jag hade gjort det idag!

Så jag kände mig lite illa till mods, ont i kroppen, slut på energi, bestämde mig för att gå upp till gruppchefen. Han var snäll och förstående och plockade bort tomgodsen från mig :) jag har världens bästa chefer. Resten av dagen befann jag mig i port 25 utöver två lindriga lass.

Nu har jag förberett det sista inför den muntliga redovisningen imorgon, slocknat två timmar, ätit, ätit och ätit. Ska plocka ihop en liten resecase och bege mig till SMB snart och sova där, cdspelaren till bilen är där. Vill ha den till västerås imorgon :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0