Fredag

Nu var det längesedan jag bloggade, har inte känt att jag har behövt det. Den viktigaste nyheten är att jag blivit moster till en alldeles jättegosig liten plutt <3 ett fyra kilos smörpaket som låg och gosade i min famn igår. Hur fin som helst, så stolt!

Annars har jag jobbat dagtid på lagret i veckan, slitigt utav bara tusan, bilen har ju gått sönder så jag cyklar istället. Man är bra slut när man kommer hem. Jobbade dock sista dagen i onsdags, nu vet jag inte alls när jag ska jobba nästa gång. Men någon mer dag i maj blir det nog. Vården ringer dom i princip inte alls ifrån, skolan nån dag ibland.

Är i alla fall inte oroad, har pengar så jag klarar mig, och om 6 veckor börjar jag på sommarens heltidsschema.

Snart ska jag iväg på föreläsning, Günther Wallraff, en genuin man, googla honom.

Till kvällen hade jag tänkt mig någon form av vin, och om jag vågar, gå ut och dansa själv här. De spelar nämligen Bob Marley på S2 hela kvällen, och känner jag mina bekanta i den här staden rätt så är de lite mer av stiffnecked fools än danceasses.. så det är bara till att pimpla lite vin och bege sig ut själv! :)

Helgen fri har jag och det verkar bli sol. Skönt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0