Göööttteeeboooorrrjj

Har varit en fin helg och jag tog ett bra beslut igår att sova istället för att försöka ha roligt. Alla andra hade roligt, jag vet. Eller iallafall socialt umgänge. Men jag behövde verkligen sova och jag känner idag hur himla mycket piggare jag är, och hur mycket energi jag har. Så värt! Livet blir så mycket roligare!

Vaknade runt 08, åt frukost, la mig och sov lite till. Cyklade till gymmet och sprang 3 km. Idag körde jag på att spurta 3 km istället för att jogga 5. Blev ganska så slut. Ställde mig lite på crossrampen, sen drog jag hem. Jobbade 14-19 och det var fint som fan :) <3 älskar mina jobbarkompisar. Direkt efter det åkte jag och Ted till Max och käkade lite, sen åkte jag vidare till Martin och hans bunker. Han har producerat en house/dance-aktig låt som han vill ha min röst på. Jag älskar den!! Det kommer bli riktigt fett!! :D

Imorgon ska jag åka 8 timmar buss, ser inte fram emot det utan känner mig lite nervös för att jag kommer bli stel. Men jag ska ladda upp med spanskbok och kanske dator, så blir nog resan uthärdlig. Veckan kommer bli så värd, i knowz it. !! Ska spela in tre låtar och bo hos min underbara Alicia. Betalningen för inspelningen blir på faktura sen, så det är ingen stress. På torsdag blir det ölhäng för att fira att inspelningen blivit klar. Fett fett.

Nä tjenamors. Dags att sova.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0