Määähh..

..det luktar lammkött! Av mig såklart.

När jag fick bilen i februari förträngde jag hur viktig vardagsmotionen är för mig och för att jag ska må bra. Däremot sparade jag in ganska mycket skador pga att jag fick ställa undan den förjävliga cykeln under halkan. Nu har jag varit tvungen att cykla fram och tillbaks till jobbet, till affären, till stan och överallt, de senaste två veckorna. Tji fick jag! Känner att jag mår väldigt bra i kroppen och har mer energi samt sover bättre om nätterna.

Igår premiärtränade jag första gången på gymmet efter tre veckors sängliggande (har ingen soffa). Jag gjorde 8 repetitioner i pull-up-maskinen med 36 kg hjälpvikt. 20 till repetitioner med 41. Om 36 kilo så lyfter jag hela mig själv. Under min träningsperiod har jag gått från 59 kilo i hjälpvikt till 36, varför jag nu inte ser 36 som ett så stort hinder :) något år till på lagret så är vi hemma.

Ska försöka läsa resten av dagen fram tills det är dags att cykla till muskelbyggarjobbet.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0