Måndag

Jobbat 16.45-00 idag. Det går bra på jobbet, jag känner mig helt safe i det jag gör nu. Vilket visat sig hos chefen också, för nu ska jag få fler behörigheter :) dvs köra Avik/ranger och kyckling/sallad. Han sa något i stil med "det finns behov, och jag vill bara tilldela det till de som jag litar helt och fullt på". Jag är glad över att han har förtroende till mig.

Det har varit en fin dag, jag storstädade ju igår och nu ska jag försöka hålla det lite rent, man mår så mycket bättre då.
Sov till ca 11, cyklade upp till gymmet och körde hårt som tusan i ca 30-40 minuter. Grymt vad jag orkade! Unnade mig en mörk choklad med tranbärsbitar för att orka jobba sedan. Gick ju superbra och nu e jag hemma.

Jag börjar bli less på att jag främst har att göra med puckon till killar som inte vet hur man beter sig mot tjejer eller hur man samspelar socialt. Jag får väl iofs stå mitt kast eftersom det mest handlar om sex (och jag är hyfsat duktig på att skita i dom lika mkt som dom skiter i mig), men vad fan. Lite jävla hyfs kan man väl ha och lite kan man väl bry sig. :-/

Vad gör man..kan inte nån bara trolla fram en mysig och stabil KK här i stan? (Oroa er inte över mitt öppna funderande, ni är få som läser här). In their face liksom. Det skulle vara så skönt att kunna dissa dom och veta att jag har en säker tillgång om jag vill.

Nåväl, får sluta gnälla och helt enkelt jobba på det. :-)

Imorgon är det tisdag och jag jobbar samma tid. Kanske blir en sväng till gymmet så det blir lite ordning på flåset innan sommaren är här på riktigt :-)

Godnatt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0