Hej hoppzan

Hej vad det går undan att spara pengar nu. Eller ja, kanske går händelserna i förväg lite.. men fick i alla fall 25 timmar till på lagret nu i veckan, kväll vardag och söndag. Så det blir jobb tis-fre och sön, kl 17-22. Jag är verkligen lyckligt lottad! (Jobbar samtidigt som David dessutom). Thanks and praise. Tackade nej både till några timmars vikariat i skolan och vården idag för jag visste jag skulle få timmar på lagret.

Inte mig emot att jobba veckan ut, som någon kanske vet har jag ju inga nära vänner i den här staden. Mest folk som gillar att festa skallen av sig men inte vill ha någon närmre kontakt, någon här och där som vill knulla mig, sen ett gammalt ex som jag önskar det gick att ha en relation med men oftast är det helt enkelt för svårt.
Det som ger mig lite panik är att visst, det bästa vore kanske att leva var för sig och inte ha någon relation med Tomas, men skulle jag klippa helt så har jag absolut _ingen_ kvar i Borlänge och det skrämmer mig mer än att försöka vara vän med honom. Då orkar jag inte jobba ens.

Så vad ska man göra med alla dessa pengar? Just nu, såklart när det är natt, känner jag bara att jag vill bli älskad, älska någon, och det kan man inte köpa för pengar. Men man kan åtminstone göra saker man älskar för pengar, och när man gör saker man älskar hamnar man automatiskt med rätt människor..

Många är vi, vi oälskade. Let's unite! I singelsverige.

Igår åkte jag med Mitra och Micke till Shirin, Ingemar Max och bebisen. Dom är verkligen de finaste ungarna i hela universum och jag funderar på vad bebisen kan få i födelsedagspresent men jag vet verkligen inte. Ska nog rådfråga någon smart jävel :). Vi fikade, tog en promenad, spelade tvåans bingo (ha ha) vann inget, störde oss på fröken Engberg, såg lite hockeyfinal, sen gjorde jag en liten miss med tåget hem så jag sov i Max säng :) gick halvvägs till tågstationen imorse kl 05.50 innan Ingo var så snäll och kom och plockade upp mig eftersom jag blivit dyngsur av ösregnet.

Tomas kom idag och vi pratade lite eftersom vi bråkat lite, grät lite, lagade lite mat och åt lite försenad födelsedagspaj och däckade till slut på sängen i paj-koma medans vi lyssnade på musik tills han stack.

Har för övrigt haft en för jävlig kväll på jobbet. Jag skötte mig exemplariskt men jag har fått lyssna på gnäll av gubbar 50+ hela kvällen. Fel på allt var det. Maten i restaurangen (tyckte synd om kvinnan som jobbade ensam där, de satt och skrek hur för jävligt det smakade), fel på jobbet, livet, allt. Riktiga jävla surgubbar, ursäkta svordomen. Inte ett leende har jag fått, förutom från David, den blonda lilla solpojken som inte vill ligga med mig men som är nog så söt ändå i sin lilla palltruck. Det var en glad överraskning att han jobbade 14-22 idag. Om inte han hade jobbat idag hade jag nog gått under lite!

Nej nu är klockan snart 02, jag ska lägga mig på spikmattan i sängen tills jag somnar och intala mig att det inte är superhemskt att sova själv. Sen ska jag flina lite hysteriskt åt att Gud helt plötsligt har gett mig en RÖV. Jajamen. Alla dessa rumplyft på jobbet har gjort att mina sätesmuskler har svällt upp som ballonger. Helt ofrivilligt och det känns verkligen ovant, jag har varit utan röv hela livet och jag blir lite åhnej när jag ser den för den går inte att dölja! Men nu sitter den där den sitter (där jag sitter, på den) hahaha. Långt blogginlägg, know you love it. Pusshej

Kommentarer
Postat av: H

Haha ingen bingo i tvåan den här gången heller? Jävla Lotta!

Nejmen trots surgubbar och andra pissigheter tycker jag du är på rätt spår Hans, tar det cool funderar på vad du vill göra och sen agera. Följ hjärtat kompis och glöm inte att rädsla bara är en illusion. Du fixar! PUSS

2011-05-17 @ 07:58:06

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0