In a moment of weakness

Eller bara lite känslosam. Har inte kramats på några dagar och blev att tänka på syrrans ungar. Älskar dem så mycket, de sprider så mycket glädje! Sann boost när man behöver bli lite uppiggad är att krama dem. Förhoppningsvis träffar jag dem nästa helg när jag åker hem för julfest med jobbet. Och så till jul då. Familjen har blivit viktig för mig på senare år. Konstigt då att jag flyttar 50 mil neråt landet.. men samtidigt vill jag leva loppan när jag är ung och dum, Göteborg är en perfekt stad för mig just nu. Hamnar nog i Dalarna igen om några år, i lugnet och tystnaden.

Nåväl, ska man summera början av den här flytten pekar allt annat i rätt riktning vad gällande det praktiska - jobb & ekonomi, boende och framtidsutsikter. Kollade VHS senaste statistik för intagningen i Gbg till dietistprogrammet HT11, lägsta intagningspoäng låg på 20,68 och jag har 20,9. Hoppas att ungjävlarna som går ut i vår inte är 100% Mvgbarn. :) Nästa intagning är HT12.

I övrigt längtar jag så jag spricker till 10-11 december, till nästa session i Nacksving. Kommer bli så himla himla kul!! Jag tror låten kommer bli så jäkla bra!! Väldigt få vill betala pengar för musik under 2000-talet och det är en svår nöt att knäcka men skitsamma. Jag gör det här för min egen skull och alla andra som gillar musiken får väl vara tacksamma över att jag satsar halva mitt årskapital på att spela in.

Gällande gymmandet och bilringen som ska bort går det bra. 63,4 kg vägde jag idag, -1.6 kg på fem dagar. Mest vätska som åkt bort hittills kan jag tro, men är glad över att jag kommit igång med träningsrutinen iaf. Längtar tills jag kan springa 5km igen utan att vara helt slut! Springa för mig är sann mental utrensning!

Tjipp a'hoooy

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0