Framtid del 2

8-10 oktober:
London!

11-13 oktober:
Jobb 5-14.
14-15 oktober:
Ledig. Börja flyttrensa.

16-19 oktober:
Jobb 5-14

20 oktober-7 november:
Iran. Jag ska käka fett med iransk mat, se Isfahan, Hamadan, Teheran, Shiraz, Persepolis och massa andra COOLA ställen!

(25 oktober: en MKT välkommen lön + semesterersättning)

10 november:
Kontraktet för lägenheten i Gbg börjar gälla.

12 november:
Utflyttningsfest!

13-30 november:
Flyttpacka, städa ur lägenheten, organisera ihop en flytt med flyttbil, bärhjälp och allt. Samt försöka få jobba utav helvete!

30 november:
Flyttlasset bär iväg till Gbg!
Har börjat spinna på en idé mitt i allt detta. Kanske att bo i Smedjebacken hela december (jul/nyårsveckan är man ju ändå hemma), verkar finnas mycket behov på lagret då.
Och jag har ju som någon kanske vet, snart bokat in 2 dagar till i studion. Jag och Anders ska producera en ny låt i modernt 50-60talssound! Cool ska det bli! Så jag kan behöva pengar för att pröjsa det (tacksamt är att jag får delbetala). Eventuellt sälja Lillan ändå. Som morsan backade på idag btw. Inga större skador dock.
Framtiden känns go och glad!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trevlig resa imorgon! Hälsa mammsen, drick en pint för mig och åk röd buss! puss

2011-10-07 @ 15:57:27
Postat av: Sariz

Thanks dear! :)

2011-10-07 @ 16:54:54
Postat av: Shirin

Boka in ferre 19 nov förihelvete!! Eller ferre å ferre..tårta iallafall? :)

2011-10-07 @ 17:09:27
URL: http://shirint.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0