Söndag kväll

Tid för lite reflektion.. nu för tiden grejar jag det dock ganska bra själv.
Dopet igår var jättefint. Var så fint att få ha en hel dag med mina syskon. Och familj. Och lite släkt och andra vänner. God mat och gott fika. Blev fadder till Theodor. Maxameter: 10 av 10 möjliga. Nummer två är min :)

Fått bra respons på musiken hittills, hundra och lite mer visningar på båda låtarna jag la upp i fredags. Nu börjar det där jobbet med att försöka marknadsföra sig och sälja in sig. Samt det segaste men som kommer bli bäst: hitta musiker som vill framträda med mig live.

Ser inte fram emot att jobba 5-14 i fyra dagar på raken nu men vad gör man inte för pengarna. Hoppas på att jag får ranger i alla fall. :-)

På lördag åker jag och mamma till London och det ska bli så kul att få kvalitetstid med henne. Har dock inte hunnit planera så mkt så är det någon som har tips på vad vi kan göra där - messa. :)

Planerar en utflyttningsfest och förhoppningsvis grejar vi lokal. Kommer bli fett kul! När jag såg min inbjudningslista kände jag att: ja, jag lyckades hitta folket i borlänge till slut, dom att umgås med. När jag sänkte kraven både på folk och mig själv. Sjukt skönt. Känns ju lite vemodigt att lämna dom nu men ingen fara, jag gissar på att jag är tillbaks i Dalarna om några år.

Det var allt för idag dagboken. See you later.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0