17 sept

Rastlösheten är ett faktum. Hålla mig sysselsatt är grejen! Producenten är i Paris ända till måndag. Avundsjuk. Men jag fixar det här jag! De här två dagarna kommer gå fort :-) Igår satt jag på youtube och kikade på videos från studion som andra band gjort och blev så jävla taggad. Sjukt många band som Anders spelat in och producerat, därför känns det tryggt att han säger att han aldrig varit såhär emotionellt engagerad som nu.

Igår kilade jag in på Tunabyggen och skrev under papperna. Nu är lägenheten uppsagd. Har den till den 31 december och min plan är att stanna så länge som möjligt här och jobba. Miri vill ev hyra lägenheten i Göteborg nov-december vilket är kanonbra för då slipper jag betala dubbla hyror!
Helt sjukt att jag ska bli Göteborgsbo. Kan inte fatta det riktigt! Living the dream.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0