Härlig dag i ledighetens jävla teckeeen.

Sov till 10, var tamigtusan den skönaste natten på länge. Berodde nog på träningspasset igår. Cyklade ner och köpte mjölk till kaffet innan jag åt en enormt välsmakande frukost. Antecknar? Ja?

Sedan: har jag skrivit nytt låtmaterial, tankat hem asbra house och tagit en av mina förut sedvanliga Willys-promenader. Gjorde en fett god linsgryta med vitt vin på kvällen när jag kom hem, precis innan jag fick ett fucking AWESOME lägenhetserbjudande i Göteborg: 2a på 53kvm (frifräsarN vill bo rymligt) för ca 4000 kr i månaden. Sweetness in its real shape. Wieselgrensplatsen. Tar 5 med spårvagn in till Göteborg, 10-15 med "biken" (som Col skulle sagt) in till stan. Sweet. I'm already there'uhh. Å biken. Int' lillemor, lär sälja henne. Tror jag kan få minst 8000 för henne. Försöker att inte bli emotionell här, tror folk vet hur mycket den lilla pärlan betytt.

Minst ett år ville hon hyra ut. Jag har i princip tackat ja, redan tittat ut flyttbil och grejer. Ska titta på läggan på tisdag. Synd som FAN då att jag skulle krångla och "hyra om" lägenheten här i Blge men nu säger jag upp den på riktigt. Pengar skiter jag i, räknar kallt med att skaffa jobb inom en vecka när jag flyttat ner. Får väl betala dubbla hyror typ 2månader..

För att jag är fan den BÄSTA JAG VET!!!!! Ta mig här och nu.

Så flytt blir det:
veckan som startar med måndag 7 november. Precis efter att jag anländer från Iran. Den veckan!
Jag är bäst. Förrrr fan.

Imorgon: jobb 8-13.30, Uppis 14.30, framme 17. Först träffa Mitra, sen Anna Olsson och sist Linn. Hem igen kl 23. Torsdag, jobb 8-13.30, Miri kommer på kvällen. Veckan fylld av massa goa sakerrrr.

Och söndag ska jag göra en ashemlig grej som kommer bli BÄST, precis innan jag drar till Götlaborg. Mer information och avslöjandet kommer efter att de e gjort! HIHI :D 

PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: Mitra

fan vad fint! då kommer jag och hälsar på ofta! har ju flera vänner i göteborg också!

2011-09-14 @ 14:01:04
Postat av: Mitra

fan vad fint! då kommer jag och hälsar på ofta! har ju flera vänner i göteborg också!

2011-09-14 @ 14:01:07

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0