Jag har inte..

..uppdaterat på ett tag, så kan likagärna knattra ner lite nu när jag är ledig..
Har jobbat mina sista dagar 5-14 och en kväll 16.30-00 på senaste. Framöver har jag ett 7-16pass, och två 5timmarspass kvar. Som vanligt, man orkar inte sådär supermycket när man jobbar. Lyckades iaf ta mig till Krylbo på lördagkvällen för att umgås lite med Shirin, Ingemar och barnen. Mer bestämt, dricka vin och spela 8-bitars nintendo :-)

Inledde veckan igår med ledighet. Är även ledig idag och imorgon och det är fruktansvärt skönt! :) Igår städade jag upp här vilket var mer än nödvändigt; jag har levt i äckel senaste månaden. Tog även två varv runt älven med min nya IPOD <3 tänk vad mycket energi man får av bra musik i en fin spelare. ;)

Sist snackade jag med Anders min producent som berättade att han tokälskar min nya låt. Idag är det två veckor kvar till inspelning och jag går och väntar, taggar, väntar, taggar, vet att det kommer bli azzigt bra.

Har beställt Iran-biljetterna och är mer än nöjd att jag betar av planeringen inför min framtida to-do-list. Såhär ser det ut:

Onsdag (imorgon) 7 september blir det en tur till mormor och Bertil. Lillemor behöver lite tillsyn och omvårdnad!
Senast 18 september: Ombesikta lillemor som förhoppningsvis fått handbromsen lagad då.
19-26 september; Göteborg och inspelning för tjugofem freaking laxar som kommer bli kalazbra. Kommer dela en vecka med min kära fruga Alicia på Johanneberg OCH JAG SER FRAM EMOT DET EEHEHE.
1 oktober: Theodor aka Mumsidor döps i Smedjebacken, vilket innebär att moster ska ha fixat en doppresent tills dess :-)
8-10 oktober: Jag och mamiz åker till London :-)
20 oktober: Åker till Iran!
7 november: Kommer hem från Iran :-)
19 november: Shirin fyller 25 fucking bast!

Okeej.. hon behöver inte arbeta tänker ni?! Jo, det måste jag.. och jag ska försöka pressa in så många dagar jobb det bara går mellan allt det här så att jag lyckas betala hyran. Hyran för oktober är redan fixad, annat är det för november & december. November blir mest tafflig då jag kommer vara borta halva oktober och inte jobba.. nog för att jag har sparpengar men jag vill ju inte ta av dom. Ska se till att få lite kneg då. Sarisen fixar allt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0