Little River <3

The Tallest Man On Earth – Little River

Jag har aldrig hört äkta musik i samma mängd som den här mannen lyckas producera.. på bara akustisk gitarr och sång, ibland piano.. helt sanslöst! Nya låtar varje dag som jag blir kär i.

Tycker ni som har Spotify och gillar acke-gura och Dylan-sång ska kolla in också:

The Dreamer
Like The Wheel - <3
Burden Of Tomorrow <3
King Of Spain
Love Is All
Pistol Dreams
The Gardener
The Blizzard's Never Seen the Desert Sands
This Wind

Har precis köpt & betalat en blocketannons om att jag önskar hyra lägenhet i Göteborg. Ämnar ju dra dit som en del vet.. jobberbjudanden som trillar in. Inspirationen framför allt på gatorna och torgen, i hamnen. Göteborgsluften! Musikerna, människorna där. Jag kanske måste sälja min älskade lillemor men förhoppningsvis stannar hon kvar i familjen i alla fall.
Sov hos Tony inatt, mysTony :D Min älskade vän. Vi spelade mandolin, drack te och gjorde lite akrobatik. Han har ju gått cirkusgymnasium så, sjukt vig och spänstig.


Åkte hem med kärlekskvoten fylld till bredden och mer. Blir alltid så inspirerad av att vara i hans närhet.

Idag har jag mest spelat gitarr. Drog sedan ut på en 75:minutare när jag tyckte jag suttit still för länge. Började med promenad, sprang sedan hem från Mjälga.

Har försökt styra upp veckan. Måste pausa musikförberedelserna lite. Detta med efterkontroll av Lillemor på bilprovningen, jobb onsdag-torsdag på skolan, Miri kommer på torsdag kväll och på lördag ska jag med mina tjejer på jobbfest (!!): Cheferna och allt kommer vara där, läskigt som fan, men kul! :)
7 dagar kvar.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0