Märkt

Ni har ju redan sett hur det blev, men publicerar en liten bildserie här också :-)




Det var sjukt nice att bli tatuerad igen och få lite bläck på sig. Myste med Tony resten av dagen/kvällen, kände mig dock sjukt seg i kroppen både pga bakis och för att kroppen nog blir lite slö av att ta emot hundratusentals nålstick.

Well, idag är det dags att åka. Närmare bestämt om en sisådär fem timmar. Vad packar man? Tänkte börja med nödvändig elektronik, salvor till eksemet och underkläder. Det är sånt man brukar tycka är jobbigast att ha missat. Alicia är så gullig och lånar ut lakan och handduk till mig. Finns inga ord för hur mycket frugan sliter för mig :-P!

Måste även rensa ur kylen på färskvaror så det blir nog en kanoners grönsakssoppa till lunch innan jag sticker. Börjar känna att det är dags för Anders att komma hem nu, haha. Vill ändå ligga a jour inför imorgon. 5000kr/dag kostar det att vara i studion for your information. Men jag har släppt det där med pengar nu.

Har gått igenom alla låtar och finns inget mer jag varken kan eller vill ändra på. Det blir bra det här!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0