Sista måndagen i sept

Hai hai!

Typ inte haft tid att skriva. Har iaf varit en fantastisk vecka på alla sätt. Jag och Anders har jobbat väldigt fokuserat hela tiden så vi var helt slut i lördags. Låtarna blev bra och välproducerade. Varierade. Vi har använt oss av flertalet olika musiker, folk som ligger nära Anders hjärtat. Det sista ska bli mixat i veckan, jag ska lyssna igenom och godkänna sen mastras det nästa helg. Då jävlar! Är det dags att börja pressa skivbolag/distributörer.

Isak som spelat med allas vår Håkan i tidigt 90-tal tyckte att vi fått till en fin ljudbild på skiten. Sen fick jag beröm för min röst. Roligt så inåt helvete. Fucking hell.

Det känns som en jävla bra start det här på min musikvardag. Har tackat ja till lägenheten som alla säkert vet också. Har den fr.om 10 november vilket gör att jag har god tid på mig att städa ur läggan i Borlänge och flytta ner. Är inte säker än på vart jag vill hänga sista tiden. Visar sig.

Jag har fått 12 dagar på lagret framöver, fördelat på tre veckor. Så fram till Iran-resan blir det fanimej tjockt med sysselsättning. Nu är ju lagret något jag trivs på så det ska nog inte vara några problem.

Alicia har varit skitduktig som har stått ut med att ha en invandrare i hennes lägenhet en hel vecka, dvs jag. Men vi har trivts ihop! Kan inte vänta tills vi blir medborgare i samma stad :)

Lär ta mig en ordentlig funderare på vad jag ska ta med till göteborg och inte.

Idag ska jag träffa Eva vid gullbergskaj och planera lite fotande sen kanske hänga med Axel en stund innan tåget går.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0