Sjukt nice vecka på G

Gårdagen var riktigt nice. Var kul att träffa Mitra och Micke igen :) och umgås med Anna och Linn.
På lördag ska jag jobba hos Stig! Kan inte bli bättre. Få betalt för att få ta hand om världens bästa låtsasmorfar. Direkt efter det tänkte jag kuta bort till S1, smygklunka vin och sätta mig vid bordet på Ica-fest för att bli serverad hjortfilé med viltsås, rotfrukter, och till efterrätt hjortron-pannacotta. Gratis! Hehe. Nervöst faktiskt, cheferna kommer vara där.
Söndag kl 13.00 ska jag tatuera mig. Det blir silhuetter av fåglar på bröstet. Nu var det sagt, kunde inte hålla mig. Det kommer kosta runt 800 och blir en simpel tatuering. Bröstkorgen är en vågad placering, men som Alicia sa, varför göra en tatuering som man själv aldrig kommer se? Det får mig nog att våga. Plus att den tatueringsstudion har sjukt bra rykte :)
Men tja, sen drar jag måndag. Börjar inspelningen tisdag och tittar in lägenheten samma kväll. Som jag har längtat.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0