Sweet sunday

Hade verkligen en jättefin dag igår trots jag var trött. Träffade Emma, Shirin, Ingemar och barnen och resten av min familj förutom Mitra i Smedjebacken. Tokmys! Var egentligen inte så sugen på att dra ut senare på kvällen men Emma lyckades övertala mig. Och vilken fantastisk kväll! Sen lyckades jag hamna med en snubbe som spelar i stans superettan-lag, tänker inte skriva vilket hahaha. Men dom man kollar på på vallen.. Han var skadad dessutom, så sjukt roligt, gick med kryckor. FNIZZ. En flaska rödtjut, två blåbärsshot med Emma och ett glas vin på det. Kvällen gjord!

Men det absolut bästa under hela kvällen var när min producent Anders ringde upp och berättade hur emotionellt engagerad han är i min musik och vårat projekt. Jag kände att jag kunde dö precis efter det, eftersom jag äntligen har träffat en man som har samma kärlek för musiken som jag. Sen bör det sägas att han är i ett jättetryggt förhållande och allting och de verkar jättemysiga. Är ändå inte på det sättet jag gillar honom. Jag blir bara sjukt lycklig att det EXISTERAR ödmjuka och begåvade musikerkillar.


SHIT VAD NAJS. Nu ska jag snart jobba. Bakfull och allt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0