WZAAAAA!! :D

Har sovit dåligt inatt, vet inte varför. Men jag tror att kroppen håller på och ställer om sig från tunga fysiska lyft och press till konditionssträning istället. Svettats hela natten, for your information, samt gått upp två gånger och käkat mackor. Dålig vana.. haha. Som jag faktiskt måste bli av med!
Gick iaf upp i halvåttatiden och dunkade in en tvättmaskin, käkade gröt med lingonsylt och drack en kopp kaffe. Nu är andra maskinen inne och när den är klar åker jag som sagt ut till mormor och Bertil. Ringde henne nyss på mobilen (!) hon hade köttfärslimpa inne och konstaterade bestämt att jag äter med dom. Haha, så mysigt :)

Emma har övertalat mig att hänga med på ett Friskis medelpass kl 17, ser fram emot det. Har börjat träna hård konditionsträning igen. Hoppas verkligen att ni som läser inte känner någon press nu när jag skriver det. Det är bara för min egen skull, för att bli snabbare och uthålligare och orka sjunga starkare och längre.

Måndag blev det: ett varv löp runt älven, en promenad runt. Ca 8-9km.
Tisdag blev det: promenad fram och tillbaks från stan, en till promenad in, och ett varv löp runt älven. Ca 10 km.
Onsdag idag blir det ca en timme medelpass.
Torsdag blir det jobb, antagligen exp, vilket får stå för veckans styrketräning.
Fredag har jag inte planerat än, men gissar på något i stil med en löptur runt älven. Helgen tar jag ledigt!
Gårdagen var ju mysig - fikade med Stig, fick cykeljäveln lagad och promenerade massor. Köpte mig nya träningskläder i slutet av dagen också, trots att jag borde svara :D Gööööött.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0