~~~

Efter en kort Davidsväng är jag tillbaks på banan. Nog har jag insett saker efter dessa tre månaders celibat. Att jag faktiskt värnar om mig själv och mitt eget hjärta. Att vänner är viktigare än att cravea kärlek ifrån någon det skulle vara omättligt ifrån. Jag vill inte bli använd och jag vill inte använda någon för att stilla ett påhittat bekräftelsebehov. En ganska skön insikt. Att nästa gång jag träffar någon så kommer det vara på stabil grund. Bygga stabila relationer. Inte ligga runt. Inte kalla mig relationsanarkist. Så prio ett i mitt liv just nu är fina vänskapsrelationer där det ges och tas. Allt annat för Mig är bedrägerier måste jag erkänna. Natti

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0