Stopsign

Allt jag känner nu är en massa kärlek. Imorgon kl 10 spelar jag i p4. Sen ska jag städa kollektivet och på kvällen spelar jag på Hängmattan dit många av mina vänner kommer :))
Bandet ovan söker ny sångerska och jag har förhoppningsvis visat mitt allra största intresse. Älskar musiken, triphop/electroakustisk pop. Åh fan vad underbart det hade varit om jag fick joina!
Idag repade jag p4spelningen med Anders i Nacksving. David var såklart där.. endless love. Tog bort honom från facebook för en månad sen så idag efter att vi setts förklarade jag i ett mejl varför - crushen. Det kändes bra att säga varför det blev bäst så.
Åh han luktade så gott och var så fin. Jag är så himla dödsförälskad i honom så jag spricker. Det blir inget mer men det är ok, i denna stund njuter jag bara av hur jävla vacker han är.. (förlåt David om du mot all förmodan i världen skulle läsa min blogg och se denna bilden nedan)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0