Tjena tjena

Hade en helt underbar kväll igår. Det kändes helt fantastiskt att få spela på Parkenscenen. Ljudet i PA:t var magiskt, varje liten ton flöt fritt, medhörningen var bra. Och så mina människor som kom - Anders och Annelie, Sebastian och hans vänner. Efteråt blev det ganska mycket vin och pepptalk med Anders inför inspelningen. Båda är lika taggade.. fick även klargöra vissa saker vilket kändes gott.
Har haft en bra dag på jobbet utöver att jag hamnade i dispyt med han som lär upp mig och en till kille. Han dumförklarar en ganska ofta vilket jag lessnade ur på och det gillade han inte. Men men, det löste sig.
Godnatt

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0