Biter mig i läppen.

Lyckas hamna med miffon ja!

Den här dagen har varit helt rubbad pga detta och jag har inte påbörjat någon biologiuppgift. Jag ska läsa om ärtväxter framöver och vad Mendel kom fram till i sin forskning. Imorgon blir det hårdkörning på biblioteket och jag ska gå upp senast klockan 07!

Håller på och budar på en biljett till Lund/Malmö på onsdag, tänkte ta mig en svängom ner till Caroline och påminnas om vem jag är igen. Alltså inte en människa med "tendenser" till svaghet som mår dåligt i sig själv och är ångestladdad. Fucker. Utan en jävla oxe som sliter för brödfödan och sina mål, festar, står för vem jag är och inte trycker undan något MEN som faktiskt gråter ibland, som vilken jävla vanlig människa som helst.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0