BlöglövaZ

Hai hai alla blöglövaz. Här kommer ett till inlägg.
Har haft en väldigt produktiv dag. Vaknade och hade försovit mig till min morgonpromenad med Maci. Åt en god grötfrukost för att döva samvetet, ringde senare kollektivet. De sa att jag kan flytta in när jag vill i veckan *sweet*.
Så, gick upp på vinden och hämtade ner flyttkartonger och har så smått börjat packa. Spyr på det.
Efter ett tag fick jag nog och drog till gymmet, tränade bort en 600 kcal. Ny energi när jag kom hem. Sojabönsgryta.
Gjorde seitan som blev till en god wok senare på kvällen. Har inte kommit fram till något världsomvälvande idag tyvärr så nu har jag inget mer att skriva.
Heido dagboken.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0