Bra dag

Min playlist jag drog till med häromdagen kickar verkligen fett. Bara svenskt, Timbuk, Movits, Maggio, Linnros, Adams Ray bl.a. Fick mig att dra ut till Hisingsparken idag och gå en ca 5 km lång PW. Senare på dagen blev det 5 km på löpbandet. Jag sprang! Vilken härlig känsla. Trodde jag blivit såpass slö och tung att det inte skulle gå men åtminstone 2,5 km flög jag fram i min vanliga takt. Övrig tid blev det intervall jogging/gång.

Bra för en fortsatt lust att träna kan jag säga, känna att det går. Det här nyåret har börjat bra.. långpromenader varje dag! Ska satsa på 1-1,5h varje dag och då i dagsljus, man mår så fruktansvärt bra av det :)

Har även lyxat till det med en solning idag, köpte ju ett kort innan jag drog upp till Dalarna. Huden har varit rätt cp efter att ha sovit på soffor och i olika rum dessa tio dagar, speciellt ögonlocken, under näsa och i mungipor. Så solarium gjorde gott. Ska bli bättre med kortison och mjukgörande också. Har fem kvartar kvar på soloteket, dom ska jag njuta av medan dagarna i sakta mak blir lite ljusare.
Vad har annars hänt, jo jag har slängt en del saker och rensat i röran. Imorgon tänkte jag fortsätta med att dammsuga, försöka fundera på om jag kan sälja iväg en del saker och slänga ännu mer så att flytten blir så smidig det bara går. :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0