Fin dag!

Började med ett träningspass, -500. Hem för lunch, sen kopplade jag in högtalarna och ljudkortet till datorn på mitt rum så att jag skulle kunna spela out loud så att säga. Gick sen ut i köket och fick det vackraste berömmet av Thomas som legat i soffan och lyssnat på mitt sätt att spela med högerhanden..
Han gned sig i ögonen och sa att det var förbannat bra. Värmer hjärtat att höra det från en gammal producent :)) 
Sedan tog han fram sin Laneyförstärkare och sa att det bara var att låna den när jag ville. Sjukt bra ljud i den, plus att jag fick lära mig lite väsentlig EQ på skruvarna.
Gick på bio sen med Jacob och Camilla som jag fått en biobiljett av, The girl with the dragon tattoo fick ett bra betyg av mig! Samma klass som den svenska filmen.
Så här vill jag att mina dagar alltid ska vara :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0