Gårkvällen

Sjujävla fin blev den, var ledsen och hade ångest innan Thomas vänner kom just för att typ ingen av mina vänner skulle dyka upp. Men drack lite vin och höll god min.
Nu bor jag i ett kollektiv och därmed resulterade det i 15-20 pers i slutändan ändå efter att både Carlos och Thomas ringde dit sina vänner. Eva kom, trots att hon sagt att hon inte skulle komma. Vi är mest bekanta och inte så nära vänner men jag blev jätteglad ändå. Hon hade med sig en av sina vänner. Carlos tre tjejkompisar, Thomas tre-fyra killkompisar, min kompis Patrik och två av hans vänner. Jakob kom, Momo, en couchsurfare och framåt småtimmarna kikade Axel, Anna och Erik förbi.
Sammantaget blev det en jättefin kväll och jag uppskattar att de förstod att det betydde mycket för mig, kombinerad inflyttnings-födelsedagsfest :)
Idag bakade Carlos en ananaspaj till mig i födelsedagspresent <3 !


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0