Göttar

Har varit en dag fylld av rörelse. Brände en timme på konditionsmaskinerna på morgonen, gick hem och kokade gula ärtor. Gött när de kokade sönder i lite buljong och olja!
Hemma fortsatte jag duktigt med andra inlämningsuppgiften tills ringde P4 göteborg plötsligt ringde och ville att jag ska spela live hos dom på torsdag. All form av studiefokus försvann för resten av dagen...

Så coolt att Stand up kommer höras i hela göteborg på torsdag! Att få spela live ser jag som en trevlig liten bonus, men coolast av allt blir att min och Anders produktion spelas i etern :-)

Lite senare följde jag med Fanny på en volleybollträning. Helt skakig i armarna är jag! Nöjd på naturgodis är det nu dags att slinka i säng. Imorgon: morgonträning, arbetsintervju och sen ska jag träffa Alicia.

Alles gut, puezz


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0