Heisan

Har inte haft en tanke på att blogga, men det har ju faktiskt hänt saker sedan jag skrev något informativt sist. Eem..
Ja, det har tillkommit lite klirr i kassan, så nu är jag safe fram till mars ungefär - känns gött! Har även fått hem blocketboken jag köpte till Biologi A, och kursen börjar på måndag.
Igår skedde den stora flytten. Min kompis Stefan hjälpte mig, det gick smidigt som fan om man jämför med flytten dalarna-göteborg. Nu är alla grejer (i princip) i kollektivet och jag håller på och flyttstädar här i gamla lägenheten, har inte mycket kvar.
Tjejen som hyr ut åt mig hade betalat elräkningen, så gulligt av henne. Saker verkar lösa sig om man tar det cool. Framöver har jag bara mobiltelefon, mobilt bredband och själva hyran att betala i räkningar. Vad kan det sluta på i månaden, 5000 kanske. Öppen för att börja jobba minsann. Eller att få csn. Men jag är lugn, det kommer.
Gjorde världens godaste falafellunch idag, fan vad god maten blir om man anstränger sig lite. Bild finns på facebook.
Jamen i övrigt intet nytt. Johan har snart redigerat klart musikvideon, det ser bra ut.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0