Krossad men tjusad.

Längesen jag blev såhär kär att jag typ grät när det tog slut. Inte hänt sen jag flyttade från Tomas. Har pratat lite med han som driver kollektivet och kanske insett lite att jag senaste tiden måste ha krossat hjärtan lite här och där. Haha. Därför jag blir lite smårubbad nu.

Oavsett så har jag krossat Carlos hjärta också, han som jag bor med, så vi är båda lika förstörda. Varför? Öppet kan jag säga att det inte går att fortsätta ha en relation för att han har flickvän (iofs öppet förhållande) men han vill vara trogen henne trots att han blivit förälskad i mig. Han har berättat om mig också.

Synd på världens finaste jävla kille. Haha. Hjärtat blir alldeles tillskrynklat när jag tänker på den här underbara helgen och stunderna jag fick med honom. Men jag har spelat med öppna kort och ångrar ingenting. Jag står för att jag inte vill eller kan ha ett förhållande och det berättar jag alltid när jag träffar någon, att jag blir kär ganska ofta och så.

Nu ber jag till Gud att den här soppan kan vara över, det rekommenderas inte att ligga med någon i ett kollektiv som man flyttar in i. Inte första kvällen.. Det kommer nog göra ont i hjärtat några dagar till när jag ser honom, för han är så fin och jag älskar honom. Haha! Älskar älskar älskar. Eller förälskad förälskad förälskad. Som en låt man hör på radion och bara blir kär i direkt.

Men jag måste släppa honom. Och trots allt finns det så jääävla många människor därute som jag kan bli kär i, så min tro och förhoppning är att det kommer gå ganska snabbt. Nu lär jag fortsätta beskriva hur protein bildas i min inlämningsuppgift så jag kan få CSN-poäng nån gång.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0