Maximilians 4årsdag imorgon

Imorgon är det exakt 4 år sedan jag satt och hade nedräkning med mina vänner till bästa killen Max skulle födas. Sent på kvällen fick vi ett samtal att Shirin och Ingemar fått en liten pojk. Inte förrän någon dag senare fick jag se honom första gången men jag svär vid Gud att jag typ aldrig varit så lycklig som när jag fick hålla i dig. Så söt var du, fin och underbar! Så stort att få bli moster :)
Nu är det fyra år sen Macke föddes och vi har glatts så mycket genom åren åt denna härliga unge. Tyvärr valde jag att flytta till Göteborg vilket innebär mindre besök i Krylbo men inte tänker jag på honom mindre för det. Imorgon fyller han år :) Grattis i förskott älskade lille kille! Min födelsedag kommer alltid vara speciell i och med att du föddes dagen innan :))

Kommentarer
Postat av: Hans

4 BARRE!!! Oh lord. Tiden går så fort! Grattis lillkillen!

2012-01-20 @ 13:12:23
Postat av: Shirin

Max sitter på bordet (ditt barbord) där jag har datorn, visade honom ditt inlägg och han sa "åååå" :)

Finaste moster!



Puss!

2012-01-22 @ 13:06:27
URL: http://shirint.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0